-
1.Zjištění Vašich potřeb
Jako první společně probereme, co očekáváte od prodeje nemovitosti a kdy bude nemovitost k dispozici pro nového majitele. -
2.Správné nacenění nemovitosti
Společně nastavíme reálnou tržní hodnotu nemovitosti. -
3.Postup prodeje
Představíme si několik scénářů prodeje. -
4.Uzavření spolupráce
Pokud s předchozími body budete spokojeni, společně uzavřeme Smlouvu o realitním zprostředkování. -
5.Příprava nemovitosti a zpracování prezentace
Před samotným focením náš tým odosobní nemovitost a provede foto staging. Profesionální fotograf připraví kvalitní fotografie a případně i video nemovitosti. Samozřejmostí je i 3D sken nemovitosti (virtuální prohlídka) a letecké záběry dronem či půdorys. -
6.Zveřejnění prezentace
Prezentaci zveřejníme na nejnavštěvovanějších realitních portálech jako jsou Sreality, iDnes nebo Bazoš a oslovíme své stávající klienty a investory. -
7.Prohlídky se zájemci
Naplánujeme a zrealizujeme fyzické prohlídky se zájemci. -
8.Máme vážného zájemce
Zjištění finančních možností zájemce + uzavření trojstranné rezervační smlouvy. -
9.Právní servis
Naše advokátní kancelář Realitní advokáti s.r.o. je jedničkou a specialitou v problematice převodu nemovitostí. Připraví nám veškerý právní servis včetne dvoufaktorové advokátní úschovy. -
10.Administrativa
Po podpisu smluvní dokumentace zajistíme veškerou administrativu související s převodem nemovitosti včetně podání návrhu na vklad příslušnému katastrálnímu úřadu. -
11.Předání
Připravíme vše k předání nemovitosti a rádi Vám pomůžeme s převodem elektřiny a plynu v rámci skupiny Innogy a nově umíme zajistit i stěhování.